rosdiana's FotoPage

By: rosdiana shaharum

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 10-Sep-2008 09:57 Email | Share | | Bookmark
Kembali.. setelah lama Menyepi :)

Setelah 2 bulan 2 minggu
Setelah 2 bulan
Semakin comel heheheh
View all 5 photos...
Assalamualaikum, Salam Ramadhan... Selamat Menunaikan Ibadat Puasa..
Untuk tatapan kawan2...


Tuesday, 9-Oct-2007 09:07 Email | Share | | Bookmark
Baby Ain Dah Besar... :)

Cian nak tido kena bangun pulak
'Apa la makcik aku nih.., kacau jek'
'Aku nie ada muka komesial kot...'
View all 4 photos...
Assalamualikum.. Hai lama tak Update..
Untuk tatapan kengkawan..
Anak si Ain dah besar.. muka dah nampak lain... erm...
comel jek...


Wednesday, 16-May-2007 16:19 Email | Share | | Bookmark
Assalamualaikum...

cantiknya ifa...
cewaaaahhhh
mamam ker hehhehe
View all 5 photos...
Buat tatapan semua kengkawan yang tak dapat hadir kenduri ifa dan din.... saksikan lah wahai sang bulan...hehehheheheh cantik sangat minah nie... rasa rugi tak datang.. ...
Apa pun aku sempat ler datang masa raya tu dia nikah... aku balik umah mertua dapat la datang umah dia....
So buat ifa.... take care n best of luck.. Buat Din... jaga ifa elok-elok tau.....


Wednesday, 25-Apr-2007 06:36 Email | Share | | Bookmark
Tahniah Buat Ain

comelnye
 
Mohd Aqif Bin Mohd Baha
View all 7 photos...
Assalamualaikum...
Buat tatapan semua Ain kini bergelar seorang ibu....
Comel sangat anak dia...Tahniah buat ain n baha

Siti Khadijah pun dah jadi ibu jugak
Tahniah buat ct n kerel


Wednesday, 25-Apr-2007 05:07 Email | Share | | Bookmark
Akhirnya ...

Masa Kat Spital KPJ
Hubby n' Me
My Mum
View all 12 photos...
Assalamualaikum semua...
Buat sekian kalinya aku dapat balik kampung, so sempat jugak gi jenjalan ngan family sesambil g makan kenduri...
So nie nak share ngan kengkawan...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net